شهردار هویج

گر چهره بنماید صنم پر شو از او چون آینه ور زلف بگشاید صنم رو شانه شو رو شانه شو

شهردار هویج

گر چهره بنماید صنم پر شو از او چون آینه ور زلف بگشاید صنم رو شانه شو رو شانه شو

سلام تا حالا پشت هواپیما نشستین؟

با عرض سلام خدمت جامعه مهندسین کشور

رضا هاشمی هستم ارادتمند همگی

راستش یه روز که با هواپیما  در حال سفر بودم و قرق در  افکارم بودم که ناگهان گرمی یه دست رو شونم احساس کردم  هنگامی که برگشتم  نظاره گر  مردی با  چهره خندان با لباسی بسیار آراسته شدم سلام گرمی گفت و من رو به داخل کابین خلبان دعوت کرد من هم این دعوت رو منادا گشتم وقتی وارد کابین خلبان شدم خلبان بلا درنگ از جایگاهش بپا خاست و با این که هواپیما شرایت سخت یک چاله هوایی  رو تجربه میکرد من رو با آغوش گرمش پذیرایی کرد و خیلی اظهار خوشنودی کرد از ملاقات من و چنان محو من بود که متوجه سقوط هواپیما نبود من از وی خاستم تا هر چه سری تر سکان نجات مسافرین هواپیما را به دست بگیرد وی در پاسخ در حالی که بغظ گلویش را گرفته بود گفت: "مممممبببغغظظظ گلومممه گرببته "

و من که نمیخاستم شرایت از این بد تر بشه و از اونجایی که خلبان رو آدم بی جنبه ای یافتم سریعا به خود امدم و بنا بر این هدایت هواپیما رو به دست گرفتم پس از مشقت فراوان اوضا مرتب گشت پس از آن سعی کردم خلبان را آرام گردانم و به وی اطمینان دادم که همه چیز تحت کنترل است وی اظهار  کرد که اینها اصلا برایش اهمییت ندارد و در حال حاضر فقط من برای وی مهم میباشم به هر حال آنروز  من خیلی با وی صحبت کردیم و پس از ساعتها بحث من باب مساعل عرفانی  فلسفه عشق و اینکه هر کاری راه خودش را دارد   همانجا من تصمیم گرفتم در تدارک یک وبلاگ  بر صبب در آیم 

یا حق

مهندس

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
mazozo یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://mazozo.blogfa.com

سلام جناب سرهنگ
به خدا من لایی نکشیدم

حتما دهنت زیپم نداره!

جواد یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

آقای رضا هاشمی !! مقدم شما را به رسته ی وبلاگ نویسان تبریک عرض میکنم !!!

کریم یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://karimagha.blogfa.com/

یییییییییییییییییییییییییییییاووووووووووووووششششش!
اِ سلام مهندس؛ شما بیدار بودین؟ ببخشید تو رو خدا شرمنده.
مهندس خبر ورودتونو که شنیدم مممببببغ.. اصاً ولش کن... خوش اومدی مهندس!
امضاء: مهندس
شماره نظام مهندسی:۳۴۸۹۹۲-۰۹۴ ۰۱۱۱

علیرضا یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ

حاجی امشب میشه؟؟

علی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ http://masihi.blogfa.com

مبارکه !

هما سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام
خوش قدم باشی

پویا جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://inme.persianblog.com

مهندس منم خدمتتون خوشامد درز میکنم.

حامد چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

... و کاپیتان کشتی روسی رو به من کرد و گفت:
آقای رضا هاشمی !! مقدم شما را به آبهای نیلگون روسیه تبریک عرض میکنم !!!

قربونعلی... چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

تورو قسم به خدا اگه جاییکه بگین من بیام....!!!!1

فاطمه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.Havijghabile.blogfa.com

این وبه چه ربطی به هویج داشت؟؟؟؟
بیا تو مال من که ببینی هویج چیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد